به اطلاع دانشجویان استفاده کننده از سرویس های اصفهان شهرضا می رساند به منظور تسهیل در ثبت درخواست سرویس اصفهان شهرضا سامانه الکترونیکی (ساشا) با همکاری یکی از دانشجویان گرامی، طراحی و راه اندازی شده است.

لذا آن دسته از دانشجویانی که از سرویس‌های مذکور استفاده می نمایند به جای ثبت درخواست روزانه که توسط انتظامات انجام می گرفت، از این به بعد صرفا از این سامانه استفاده نمایند.

دانشجویانی که تلفن همراه با سیستم عامل اندروید دارند می توانند از وب سایت smartshu.ir نسبت به دانلود و نصب برنامه اقدام نمایند.

دانلود فایل راهنمای کار با برنامه اندروید

دانشجویانی که سیستم عامل تلفن همراه آنها ios است از طریق سامانه (بخش ورود دانشجویان) نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

دانلود فایل راهنمای کار با وب سرویس

دانشجویان متقاضی از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۸/۷  می توانند با ارسال پیام به آیدی تلگرام t.me/Smartshusup یا از طریق پشتیبانی موجود در اپلیکیشن یا وب سایت پیامی شامل (شماره دانشجویی و کد ملی) جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه ساشا ارسال نماید.

پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور امکان تغییر در برنامه وجود دارد.

از روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۸/۱۱ دانشجویان به انتظامات مراجعه نموده و نسبت به شارژ مبلغ اولیه حساب خود به مبلغ ۲۵۰/۰۰۰ (دویست و پنجاه هزار ) ریال اقدام نمایند. پس از ورود به حساب از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۸/۱۲ سرویس های اتوبوس‌ شهرضا به اصفهان فقط و فقط از طریق این سامانه امکان پذیر است.

دانشجویان جهت ثبت درخواست سرویس لازم است تا  دو ساعت قبل از حرکت نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند و  یک ساعت قبل از حرکت از نتیجه برقراری سرویس خود مطلع شوند.

لازم به ذکر است پس از ثبت درخواست و بسته شدن سرویس، هزینه بلیط از حساب دانشجویی کسر می‌گردد و عدم حضور دانشجو در سرویس باعث برگشت هزینه بلیط خریداری شده نمی شود.

در صورتی که دانشجویان به حد نصاب نرسد یک ساعت قبل از حرکت پیامی مبنی بر عدم تشکیل سرویس دریافت خواهند نمود.

فلوچارت راهنمایی دانشجویان

 

 

با تشکر مدیریت امور دانشجویی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *